Service Auto Sadova Suceava - MONITEL SERV COM reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre MONITEL SERV COM - Service Auto Sadova.
Misiunea noastra este sa fim recunoscuti de clientii nostri drept un partener de incredere in furnizarea de servicii de intretinere si reparatii pentru autoturisme. Satisfacerea cerintelor si depasirea asteptarilor clientilor sai reprezinta obiectivul primordial al companiei.
Procesul de reparatie sau de intretinere a fiecarui autoturism este supravegheat cu atentie, operatiunile fiind executate in conformitate cu indicatiile din manualele de reparatii ale producatorilor. Acordam o mare atentie controalelor interfazice si celui final al operatiilor executate, astfel incat sa avem certitudinea remedierii tuturor defectiunilor si sa asiguram siguranta in exploatarea ulterioara a autoturismelor.
Numai prin investirea in cele mai noi tehnologii, adaptarea la cerintele pietii si integrarea activitatilor in structura organizationala, putem oferi noi perspective si solutii clientilor nostri.
Service sistem suspensie
- inlocuirea arcurilor flanse;
- inlocuirea amortizoarelor;
- inlocuirea kiturilor de protectie amortizoare;
- geometria rotilor;
- inlocuirea articulatiilor de suspensie.
Service sistem iluminare
Atunci cand se efectueaza servisarea sistemului de iluminare, vor fi avute in vedere urmatoarele operatiuni:
- control si reglare ale farurilor
- control si reglare ale grupurilor optice
Service baterii
Operatiunile efectuate in cazul servisarii bateriilor sunt
- controlul starii bateriei;
- controlul incarcarii alternatorului;
- schimbarea bateriei.
Service sistem de climatizare
Masinile produse in prezent sunt, in marea majoritate, echipate cu instalatii de aer conditionat, ca dotare standard. Instalatiile de aer conditionat trebuie intretinute corect, altfel, pot aparea probleme precum pierderea agentului de racire, filtre imbacsite si probleme ale evaporatorului.
Service sistem directie
Sistemul de directie asigura o manevrabilitate buna si stabilitatea masinii. Acesta trebuie sa confere o tinuta buna de drum, astfel incat sa mentina directia de mers in linie dreapta si sa permita stabilizarea miscarii rectilinii (rotile de directie trebuie sa revina in pozitia de mers in linie dreapta dupa ce a fost facut un viraj). Un sistem de directie functional permite soferului sa manevreze autovehiculul cu un efort cat mai mic.
Socurile produse de gropi sau alte neregularitati ale drumului trebuie sa fie transmise la volan cat mai putin. De asemenea, un sistem de directie functional permite o reglare si intretinere cat mai usoara.
Service sistem franare
- inlocuirea placutelor si discurilor de frana;
- inlocuirea sabotilor si tamburilor de frana;
- schimbarea lichidului de frana;
Service sistem aprindere
- verificarea sistemului de aprindere;
- inlocuirea bujiilor, releelor si bobinelor.
Starea in care se afla instalatia de aprindere este foarte importanta in performantele unui motor. Defectiunile sistemului de aprindere sunt printre cele mai dese defectiuni ale unei masini.
Sistemul de aprindere este defect daca se constata urmatoarele:
- motorul nu porneste sau se opreste imediat;
- motorul functioneaza cu intreruperi la unul sau la toti cilindrii;
- motorul functioneaza cu intreruperi la relanti sau turatie ridicata;
- motorul nu dezvolta putere;
- motorul se supraincalzeste;
- motorul functioneaza cu rateuri la evacuare;
- motorul detoneaza.
Diagnoza computerizata
Diagnoza auto computerizata poate oferi informatii utile despre sistemele electrice si electronice ale autovehiculelor, printre care amintim:
- presiunea injectoarelor si ale turbinei si modul de functionare al acestora;
- senzorii electrici ai motorului;
- verificarea starii in care se afla debitmetrul de aer (MAF);
- verificarea bujiilor si a bobinelor de inductie;
- starea de functionare a electrovalvelor;
- evaluarea sistemului de incarcare a bateriei;
- starea airbag-urilor;
- analizarea, testarea si optimizarea sistemelor ABS si ESP;
- verificarea indicatorilor de bord.
O parte din reglajele ce se pot face prin diagnoza auto computerizata:
- adaptarea clapetei de acceleratie a masinilor cu motorizare pe benzina;
- reglarea sau inchiderea EGR-ului;
- reglarea relantiului masinii;
- reglaj la nivelul fiecarei roti pentru ABS;
- incuiere si descuiere automata selectiva sau pentru toate usile;
- noi chei ce pot fi adaptate pentru sistemul de alarma.
Service roti
Operatiunile principale pentru service roti sunt
- demontatul rotii vechi;
- dejantat anvelopa veche;
- montajul anvelopei noi pe janta;
- verificarea presiunii rotilor;
- echilibrarea rotilor;
- azot in pneuri
- montajul rotii noi.